VesiMix Kesäleirit 2024

Race Club Sveitsin VesiMix leiri tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden tutustua moneen erilaiseen vesilajiin, kuten vesipalloon, merenneito- ja räpyläuinnin, vesipelastukseen, uimahyppyihin  sekä kilpauintiin. Ohjelmaan kuuluvat myös hauskat ulkopelit ja -leikit

Ajankohta vko 23, 24, 25, 26 ja 31
Viikon mittaiset kesäleirit (ma-pe) klo 10-13, paitsi viikko 25 ma-to.

Päivittäin 3 tuntia ohjattua toimintaa uinnin sekä muun monipuolisen vesiliikunnan ja muun liikunnan parissa.

Hinnat:

Hinta sisältää ohjatun toiminnan, välipalan ja vakuutuksen.

• 55 €/viikot 23,24,26,31
  • 44€/ viikko 25

Lähtötasovaatimus

Leiri on suunnattu alakouluikäisille lapsille. Leireillä uimataitovaatimus on vähintään 25 metrin yhtäjaksoinen uimataito vatsallaan ja selällään syvässä altaassa, jossa opetus ja monipuolinen vesiliikunta pääosin tapahtuu.

Race Club Sveitsi ry järjestää liikuntapainotteiset VesiMix kesäleirit 2024 yhteistyössä Hyvinkään kaupungin kanssa.

Ilmoittautuminen alla olevilla painikkeilla