Race Club Sveitsi tarjoaa liikunnan iloa jokaiselle!

⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Toiminta-ajatus

Toimintamme tavoite on luoda hyvä pohja eri-ikäisille liikkujille vesiliikunnan harrastamiseen.  Haluamme kehittää turvallista kasvuympäristöä ja antaa mahdollisuus mahdollisimman monelle nauttia vedestä ja sen tuomasta riemusta. Uinti on erinomainen liikuntamuoto niin vuosia kestävänä harrastuksena tai urana  kuin myös elämäntaitona joka voi parhaillaan sytyttää kipinän pitkäjänteiseen liikunnalliseen elämäntapaan.

Uintiharrastus tuo myös hyvää yhteisöllisyyttä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta.  Tärkeitä arvojamme ovat mm. yhdenvertaisuus ja yksilöllisyys, haluammekin löytää juuri parhaan tavan jolla sinä tai lapsesi voitte nauttia liikunnasta ja uuden oppimisen ilosta.

Elämäntilanteita on monia, joten jos et löydä sopivaa vaihtoehtoa kurssitarjonnasta pyrimme räätälöimään sopivan harjoitusmuodon juuri sinulle.

Tervetuloa seuraan jossa tehdään asiat suurella sydämmellä, yhdessä meissä on voimaa.

Vähävaraisten perheiden harrastamisen tukeminen

Race Club Sveitsi tukee vähävaraisten perheiden harrastamista seurassa. Haku tukeen on jatkuva vuoden ympäri, mutta kannustamme perheitä ottamaan seuraan yhteyttä hyvissä ajoin ennen kauden alkua (syyskausi alkaa elokuussa ja kevätkausi tammikuussa). Tukimuotoihin on varattu tietty summa ulkopuolisten avustusten määrästä riippuen, mistä syystä emme voi aina taata kaikille kesken kauden anoneille perheille tukea. Lähetä vapaamuotoinen hakemus sähköpostilla osoitteeseen svetlana@raceclubsveitsi.fi. Perustele avuntarve muutamalla lauseella; emme kuitenkaan tarkista tulotietoja. Avun määrä on 25%:n alennus kausimaksuista.

Kiitämme Minela-säätiötä tuesta.

Liity jäseneksi

Mikä on hienointa yhdistystoiminnassa?
Parasta yhdistystoiminnassa on yhdessä tekeminen yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi ja tekemisen kautta syntyvä sosiaalisuus toiminnassa mukana olevien kesken.

Liity sinäkin seuramme jäseneksi! Samalla tuet seuramme lasten- ja junioritoimintaa.

Race Club jäsenmaksu on 25 €

Voit liittyä myös RCS kannatusjäseneksi maksamalla 50 € kannatusjäsenmaksun. Kannatusjäsenmaksujen tuotto käytetään vähävaraisten lasten ja junioreiden uimaopetuskulujen kattamiseen.
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Sinustako seura-aktiivi? Etsitkö kenties työpaikkaa uinnin ohjauksen parista? Oletko kiinnostunut seuramme toimminasta? Jätä yhteydenottopyyntö niin palaamme asiaan mahdollisimman pian!

Työryhmät

Taloustoimikunta

• Andrei Malkow, puheenjohtaja
  • Svetlana Nyman, hallituksen jäsen
  • Jaana Piilola , hallituksen jäsen
  • Tomi Kuisma, hallituksen varajäsen
  • Päivi Koskelo, hallituksen varajäsen, rahastonhoitaja,  jäsenpalvelut ja viestintä
  • Sari Herva, uimakoulukoordinaattori, räpyläuinnin vastaava

Taloustoimikunta valmistelee hallituksen kokouksiin seuran talouteen liittyvät päätösasiat ja budjetin.

Seuran  yhteystiedot

Race Club Sveitsi ry