Race Club Sveitsin vuoden 2021 Seurasydän on Sinikka Karjalainen

14.11.2021

Race Club Sveitsin vuoden 2021 Seurasydän on Sinikka Karjalainen. Karjalainen on toiminut Race Clubin seurakoordinaattorina seuran perustamisesta lähtien.

− Sinikka on kehittänyt ja rakentanut seuraa tinkimättömästi ja pyyteettömästi yhdessä seuran muiden toimijoiden kanssa. Sinikassa yhdistyy innovatiivisuus, luovuus, positiivisuus, tehokkuus ja luotettavuus, kiittelee Race Club Sveitsin valmennuspäällikkö Svetlana Nyman.

− Aina kun tarvitaan apua, niin Sinikka on paikalla. Sinikalla on erittäin hyvät yhteistyö- ja organisointitaidot, ja Sinikan työpanos on ollut merkittävä seuran eteenpäin viemisessä, Nyman jatkaa.

Karjalainen kehittää omaa osaamistaan jatkuvasti. Tämä näkyy myös seuratoiminnan jatkuvana kehittymisenä.

*****

Seurasydän-tunnustuksen avulla halutaan tuoda näkyväksi seuratoimijoiden työtä erilaisissa ympäristöissä ja Olympiakomitea on hyväksynyt palkinnon osaksi Seurasydän-kampanjansa toimintaa. Ilman vapaaehtoisia toimijoita ei olisi myöskään seuratoimintaa. Kaksi tärkeää asiaa, mitkä vapaaehtoistoiminnassa pitää aina muistaa, ovat arvostus ja kiittäminen. Uimaliitto haluaa olla edistämässä kiittämisen kulttuuria ja arvostuksen osoittamista mahdollistamalla jäsenseuroilleen seuran Seurasydämen palkitsemisen. (www.uimaliitto.fi)